maandag 13 maart 2017

Een vrolijke verjaardag

Hieperdepiep hoera! Neefje Vik wordt 1 jaar. Hij viert zijn verjaardag met Pasen, dus deze kaart vond ik wel toepasselijk. Deze 'paashaas' heeft geen paaseieren, maar ballonnen, want van deze Collectables kun je zowel eieren als ballonnen maken.


De basiskaart is een dubbele kaart van 13,5 x 13,5 uit kraft karton. Daarop plakte ik een stuk witte kaartenkarton van 13 x 13 cm. Daarop kwam een stuk designpapier van 12,5 x 12,5 cm. Ik niette het kippengaas uit zilveren kaartenkarton erop. De paashaas stempelde ik op kraft karton en knipte ik uit. Het strikje stempelde ik op blauwe karton en knipte ik uit. De ballonnen stanste ik uit verschillende kleuren karton. Alle onderdelen plakte ik op met 3D-foamblokjes. Ik plakte strikjes van twine op de ballonnen. De tekst stempelde ik op een strookje oranje karton en deze niette ik vast. Als laatste plakte ik nog zijn leeftijd op de kaart en versierde ik het geheel met stempels. Het is een kleurrijk geheel geworden.

gebruikte materialen

Elegant numbers
COL1418
Easter eggs
COL1425
Chickenwire
CR1401
Vrolijk Pasen
KJ1705
Eline's handlettering
EC0158




























Groetjes, Sanne

Marianne Design heeft geen eigen winkel of webshop maar is in veel hobbyspeciaalzaken, webshops en op markten te vinden door heel Nederland, 
klik hier voor een actuele lijst van verkoopadressen.